Mihranyesim Kizlar 2li testi yaptirdim pozitif cikti o yüzden 3lü 4lü testi yaptirmadim iyi mi yaptim acaba yoksa yaptirsamiydim 🤔
Mervezumra Mihranyesim benim 2.hamileligim ilkindede ikili test normal diye digerlerini yaptirmadim simdkde yaptirmiyam gerek yok bence
Meryem15Denizzz Mihranyesim belki yanlış biliyorum dur da test sonucu pozitif çıkarsa eğer sıkıntı var demek diye korkutmak istemem yanılıyor da olabilirim