Bugün 20 haftalık oldum 2 gündür benimde karnimda sertleşme oluyor bebek Bi tarafa toplanıyor elma büyüklüğünde şişiyor orası. 15 20 saniye sürüyor Bi de bel ağrım var sizce nedendir ki cuma günü randevum var detaylı ultrason bekleyeyim mi yoksa yarın hemen gitsem mi