Ceydadmn Kızlar selam 32 haftalık hamileyim, artık yürümeye başlayınca karnımın altı sol kasığım ağrımaya başlıyor yürümekte zorlanıyorum. Doktor bol bol dinleniceksin dedi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba🤷🏻♀️
cansuece Ceydadmn olduğu oluyor genelde ama magnezyum kullanıyorum çok nadir oluyor .ağırlaştıkça ve çatı genişlemeye başladıkça ve çok yatıp arada yürüyünce oluyor bende 😂
EnginDenizim Ceydadmn acilden geldim az önce 32+5 haftadayım sag kasik ve bel agrisi icin gittim dun gece 3den beri ara ara vardi bacak aramda aci var bide. Nst bisey cikmadi ultrasondada hersey yolunda dedi yalanci sancilar olabilirmis bu haftalarda normal bu agrilar dedi. oğlun seni ozlemis sende oglunu ozlemissin dedi doktor gonderdi geri 🤗
Ceydadmn EnginDenizim oy canım demekki hepimiz aynı sorundan müzdaripiz 😊 Allahım yavrularımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🙏🙏