secil8664 herkese iyi geceler 25 haftalık hamileyim son 20gundur falan bileklerimde ve parmak uçlarında uyuşmalar başladı hamilelikte normalmidir bu durum hiç yasayan varmi aranizda paylasirsaniz sevinirim😊😊
Meleginannesi55 secil8664 ben erkenden yakalandım bu duruma 20 haftadsn beri böyle özlelikle sağ parmaklarımı hissetmeden yaşıyorum çok sinir bozucu bişey umarım hamilelikten sonra geçer allah sürekli yaşayanların yardımcısı olsun 🙏🙏🙏🙄🙄🙄🙄😔😔😔
Tazeanne0134 secil8664 normal canım benimde sağ yüzük parmağımın ucu uyuşuyordu senin gibiyken ama şimdi bazen sağ elim komple uyuşuyor hatta bazen geçmiyor yani 29+6 haftalık hamileyken sordum doktoruma korkma hamilelikten demişti
filiz08 secil8664 bende başladığında tahlillerim yapıldı demirim ve b 12 değerim aşırı derece düşmüştü.Onlar için doktorun verdikleri vitaminleri kullandım çok etki etti
Seda_123 secil8664 Magnezyum eksikliğinden oluyor canım doktoruma söyledim magnezyum verdi sende iste doktorundan
Mebos secil8664 benimde öyle okuyordu hala arada okuyor magnezyum ve kalsiyum takviyesi verdi doktor umarım düzelir 24 haftalık olcaz