Biberon nuk kullanıyorum oğlumda çok memnunum.
emziği de mamajo almıştım emmedi, nuk aldım emmedi, wee aldım emmedi, avent aldım emmedi, en son suavinex kauçuk almıştım onu biraz emdi ama bıraktı şimdi hiçbirini emmiyor. Yani diyeceğim o ki fuzuli para verme emziğe kauçuk al bebeklerin çoğu onu tutuyor yumuşak olduğundan. Tutmazsa değiştirerek denersin hangi bebek hangisini seveceği belli olmuyor :)