Öncelikle her kese Meraba☺️. Ben Azerbaycandan katılıyorum aranıza❤️ Siz Türkiyeleri çok ama çok sever gerçektente kardeş gibi görüyorum☺️. Şimdi size bir sorum olucak. Ben 13haftalık hamileyim ve ilk hamileliyim karnım ama dümdüz hiçde kilo almadım? Aramızda benim gibi olanlar varmı? Tersine olanlar peki? Bu bebeyinin gelişimin zayıf olduğumunu belirtiyor acaba?😔. Okudunuz için teşekkürler. Cevabları bekliyorum..