Buraya umut olsun diye yazıyorum. Oncelikle bu sayfaya girdiğimde bazıları cok korkutucu anlatmıştı yaşananlari ve hamileligim bu yuzden cok stresli geçti. Ben olumlu seyler yazacağım. Umut olsun diye.. 2 aylıkken ciddi sekilde kanamam olmuştu ve 4 gun hastanede tedavi edilerek bebegim bana tutundu. 2 3 doktora gittim hicbiri rahim yetmezligi oldugunu söylememişti taki profosere gidene kadar. Rahim yetmezligi+kansızlık+idrar yolu enfeksiyonu ve hormonlara bağlı tiroit vardı. 27 mmle bebegim beni birakmadi tiroit ilaci kullandim ve enfeksiyondan dolayi 6.ayimda suyum gelmeye başladı. Doktorum 34 haftaya kadar hastanede yatiracagini soyledi evet 2 ay hastanede kaldım hergun dua ettim cok stresli sıkıntılıydi korkuyordum hep ama allahim dualarımı kabul etti 8.ayda bebeğimi kuveze katip goturduler 15 gun kaldi o ayri sıkınyılıydı ama cok sukur rabbime suan kollarimda stres yapmayin allaha güvenin sabir ve dua tek çözüm umut olsun yazdıklarım rabbim herkesin evladini bagislasin🌹