Gamzexxii 35+4 hamileyim doktor altan muayene etti rahim yumuşaması var dedi nst de sancı çıkmadı haftaya dogurursun dedi ama sizce ne yapmalıyım dogum yaklaştımı ilk gebeliğim korkuyorum
Ssraa Yaklaşmış olabilir. Bana doğumu tetiklesin diye rahim yumuşatıcı ilaç vermişlerdi oradan biliyorum