Merhaba hanımlar 38+5 gebeyim ve bugün nişanım geldi hastaneye gittim 2 santim açıkmam varmış yatış yapacaklardı ama evim yakın olduğu için eve geldim ve biraz önce yine daha koyu bir nişan geldi sizce ne yapmalıyım sancım vs yok bel ağrıları oluyor ara sıra o kadar lütfen bana yardımcı olun ilk gebeliğim ne yapacağımı bilemiyorum 😣🙏🙏