Musuko Kızlar doktorum bana omega3 ve kan hapı kullandırtıyor. D vitaminim düşük çıktığı için d vitamini verdi. Ekstra bir vitamin kullandırtmıyor ve şuan 35. Haftadayız. Doktorlarınız nasıl bir yol izlemişti? Kullanmak mı lazım acaba?