Yas35 13 haftalık hamileyim ve bu gün kasılarımda sancı hisetmeye başladım. Bıçak saplanır gibi....ağrı oluyordu ama bu resmen acı...yanıyor sanki...sizlerde de oldu mu acaba?
Ekksl Yas35 Normal canım. Rahimin büyümesinden kaynaklı o haftalarda kasık sancısı olabiliyor. Hatta gebeliğin her döneminde yaşanabiliyor