Kızlar 23 haftalik hamileyim ama 5 dk yursem ayakta kalsam belimde gun boyu inanlmaz ağrı olyo karnım surekli ağryor bagzende bosluklarima boyle insan acikir bıcak batar gibi bi ağrı girer ayni oyle ağrılar giryor yarim saatir 10 dk bir bebek karnımda sağ tarfa topyor kendini 1 dk sonra gecyor neden olyor bilen varmi normalmii