Siibeel-20 Biliyorum muhtemelen bu tür sorulardan bayginlik geldi size ama ogluma 3 isim arasinda cok kararsizim birde sizlere danismak istedim. Eymen Hamza Selim
Daphne Siibeel-20 selim daha naif kibar duruyor. Hamza çok ağır sert bir isim. Benim de oğlum olacak önceden eşim hep Hamza koyalım derdi sonra vazgeçti. Şimdi Ömer koyucaz inşallah.
Siibeel-20 Simdiye kadar cevap verenlere cok tskler. Eymen ismini eledik. Hamza ismini kizimin ismiyle uyumlu olmasi icin düsünüyorum (Beyza-Hamza). Selim ismide Kuranda gectigi ve anlami güzel oldugu icin istiyorum.
Mervee58 Siibeel-20 bende selim ismini düşünüyordum hep ama eşimin içine sinmediği için eledik ama çok güzel bir isim☺️
Ezgi05 Eymen ismini eleyin benim kocam da tutturdu Eymen diye heryer Eymen oldu diyorum beni dinlemiyor 😄