Öncelikle çok çok geçmiş olsun🙏🏼 3 kez 6 haftalık bebeğimi kaybettim ne hissettiğinizi çok iyi anlıyorum. Ben de ip atladım siye oldu sanmıştım. Bir sonrakinde hiç bir sebep yoktu, sonrakinde de. Sonra oğlumda düşmesi için tonlarca sebep vardı ama tutundu. Yani demem o ki tutunacak bebeğe siz ne yaparsanız yapın düşüremezsiniz, ki doktorumun söylediği bişeydi bu. Hatta progesteron verseniz de tutunsa bu sefer demiştim, bu ilaçların faydası oluyor mu sanıyorsunuz? Biz bunları sadece siz rahatlayın diye veriyoruz düşecek çocuğu hiç bir ilaç ya da hormon tutamaz demişti. Kalsa sıkıntılı bir bebek olacaktı şükret demişti. Lütfen kendinizi üzmeyin ve suçlamayın. Tüp bebeğe rağmen bebeği olmamış arkadaşım ağır spor yaparken 3 aylık hamile olduğunu öğrendi yani hareketlernizle gerçekten bir bağlantısı yok.
bu arada dediğim gibi 3 kez 6 haftalık bebeğimi düşürdüm, kürtaj yapılmadı. Benim bildiğim kadarıyla ilk haftalar kürtaj yapılmıyor. Yaşayan bebeğinizi düşmüş diyip almasınlar para için, lütfen başka doktora da gözükün. Kuzenimi çok ciddi parçalı bir kanama sebebiyle kesin düşmüş deyip kürtaja aldılar, kürtajda farketmişler kalp atışı varmış hala. Kanamanız tutunma kanaması bile olabilir lütfen başka doktor başka hastaneden de fikir alın.