Deletedmom2224 9unda randevum vardı. Kalbini ozaman dinletecekti. Duyamadım ozaman gittiğimde. Sadece keseyi gördüm. Değerin normal dedi. Bulantım falan yoktu regl ve gaz sancısı vardı normaldir dedi .Bana 9unda gel dedi hem kalbini duyarız hem değerine bakarız dedi. Folik asit yazıp yolladı. Bende 9unu bekledim. Sabah yerleri silmiştim kaydım. Biraz zorladı. Sonra 1,5 saat geçti akıntı hissetim iç çamaşırımı kontrol ediyordum zaten sürekli. Kan görünce hemen eşimi aradım nöbetteydi oda geldi hastaneye gittik. Doktor dedi düşmeye bağlıda olabilir. Yarın kürtaj için gel dedi.😞