Esra4624 gizembas biri dokunmadığı ve çarpmağım sürece iyi bnm de aşı ama kaşınıyor ya sende var mı canım
gizembas Esra4624 kasinti yok da dun gece ates kirginlik yapti ben de sabaha dusmustu atesim geceleri biraz daha zorluyo
Girl_and_mama gizembas vallaha canim ben ilk dozumu vurdurdum sağlık ocaginda ben normal de igneden korkar ve huylanirim agrim atesim olmadi cok sukur minik bir sizlama bir kac gun o da ustune yatarsan nohut kadar birsey de sisti 3 ,4 gune indi sisliğim 😊
Guler06 gizembas ben dün oldum hiç agrımadı ve ağrımıyor kolum herkeste farklı canım agrımayadabılır korkma bende korkuyordum