Kizlar selam, bugün pedimde pembemsi bir akinti olmus. Ben fark etmedim bile. Nişan mı başka bişey mi anlayamadim da. Nişan içn daha kivamli bir yapisi olur diyorlar. Bendeki normal akinti gibi olmus, kurumus. Herhangi bir sancim vs. de yok. Sadece bebek asiri hareketli. Sizce nisanim mi gelmistir? 35+2’yim.