Kızlar iyi akşamlar benim normal de adetim düzenli olur ama bugün erken adet oldum yani Adet olmama 10 gün var ben erkenden adet oldum çok korkuyorum bişe var diye bundan önceki adetim bittikten sonra ertesi günü hapı içmiştim omunda etki edeceğini söylüyorlar bana yardımcı olur musunuz acaba