37haftalıgım hamıle kalmadan önce hergun 1paket sigara kullanıyordum , ogrendıgımden berı ılk 5ay hıc ıcmedım bulantıdan dolayı. Daha sonrası gunde 2tane ıçtım canım istedı evet vıcdan azabı hep oldu ama dayanamadım , çok sukur bebegım ve ben sağlıklıyız . peki siz hıc kullandınız mı ?