Bebek1 inşaallah normal doğum olur ve bir sıkıntı olmazsa 1-2 gün sonra takmayı öneriyo burada hemşireler (Belçikadayım). Anneme kalsa doğumdan sonraki gün bile, gün içinde bir kaç saat olmak şartıyla takılmalıymış. Tabi bunu doktoruma danışcam doğumdan sonra. Sezaryen olanlarda durum farklı oluyor diye biliyorum, iyileşme sürecine bağlıdır 💕 inşaallah hem sağ salim hem de göbişsiz atlatırız 😬