Fatmanur_yakup17 Glzr123 tekrar test yapılıyor bildiğim kadarıyla, sonra doktor diyet programı ve insülin veriyor
Glzr123 Fatmanur_yakup17 en yüksek 140 mış benim 162 çıktı dahiliyeye gittim diyet listesi verdi işte
Fatmanur_yakup17 Glzr123 dikkat et kuzum diyeti uygula benim görümcem 55 kiloyla diyet yaptı şekeri yüksek çıktığı için
ays_ays Glzr123 ben sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım 111 çıktı 28 29 haftayken normalde 25 olması gerekiyormuş hemşirenin gösterdiği verilerde ama burda işte 140 a kadar yolu var diyorlar işte nasipse gitcem bende 2 gn somrs