Bugun randevum vardı gittik 38+0 ım bunarada doktor nts de ağrın var ve beneğin haraketleri yavaş dedi acile git yatış veriyorum dedi neyse gittik kan alındı idrar falan alındı ilk defa bugun alttan muayene oldum 2 cm açıklık var dedi bence bu çatı muayenesi sizin rahat olmanıza bağlı değil tamamen doktora bağlı öyle canımı yaktıkı anltamam bağırdım resmen zaten şu çalışanlara uyuz oldum hasta bakıcılar hadi hadi giyin ne bekliyosum hızlı ol hızlı ol diye orda bi onlarla kavga ettim neyse sonra 3 kere nts çektiler hiç bi problem yok kızım cirit atıyor içeride hiç ağrım yoktu eve geldim baktım kan gelmiş doktor demişti azcık kanama olur korkma diye neyse dedim ben cıkmak istiyoruö yok kalıcaksın 12 saat dedim istemiyorum bi sprun var mı diyorum hayır yok diyo o zaman niye tutuyosun beni burda inza attım cıktım geldiğimden beri kasıklarım ağrıyor diz kapaklarıma kadar indi ağrısı ama bu son olsun ki birdaha devlete gitmem doğuma falan önlükleri leş gibi hiç yardımcı olmuyolar önlüklerinin düğmeleri bozuk kapanmıyor ilk gebeliğim hamilelikten soğuttular beni hiç iyi bir gün geçirmedim birde diğeceğim şu ki 2 cm acıklıgım var heran doğum sancılarım gelebilir mi doğum olur mu açıklığım oldugu için 😳😔