smbrka ben oraya gidiyorum cnm Selda hocaya geçen normal doğuma 1250 dediler sezeryan 2000 ne yakındı ..fazla geldi niye dersen burada başka sayfalarda fiyatları daha düşük görmüştüm arkadaşımda beş ay önce doğum günü altı 950 TL sigortalida degl bildiğim kadarıyla benimde kafam karıştı