Dilara_x27 33+3 um sabirsizim tek ben mi böyleyim bilmiyorum 😂 kaçıncı haftalarda doğum yaptınız merak ettim 💃🐣
OlgaArslan Dilara_x27 40+2 de doğum yaptım sezaryen olacağımı bildiklerine rağmen normal sancımı ve açılmamı beklediler
Rumeysa-ayse Dilara_x27 yaa aynıymış günlerimiz benimde öyle zaman hiç geçmiyor gibi birde benim suyum fazla erken doğum olabilir dedi doktor aniden suyun gelebilir dedi bakalım ne olacak 🤷🏼♀️
ayseenur Bende 33+5deyim sabırsızlık değil de acaba hangi hafta da doğacak merakı var 😅 36 mı 40 mı zamanı belli değil ki 😅
Dilara_x27 ayseenur yaa bende öyle işte 😂 tam 38 olduğu gün doğsun istiyorum resmen kendimi kandırıp eksik hesap çıkarıyorum 38 e şu gün kaldı diye 😂😂😂
Rumeysa-ayse Selinsu bende hemen doğsun doğsun diyordum vallahi hayırlı olanı istemek en doğrusu suyum fazla ve ben 33. Haftamdayım çok zor bi durum bebeğim erken gelebilir bu durum çok sıkkntılı
Dilara_x27 Selinsu 😂 ama ben sıkıldım da sanki bu durumdan tarihe bakıp inşallah diğer ay bu gün kucağımda olur falan diyorum 😂
1seda1belinay Rumeysa-ayse aynen oyle canm benımde ilk kızımda suyunda azalma vardı cok bekledik hadı hadı diye Rabbım sankı sınadı hızı erken oldu insan bu sekilde olmasına uzuluyor. Rabbım hayırlı zamanda nasip etsin ınsallah dogumumuzuda🙏❤️
Dilara_x27 YagmurErgun masallah 😂😂 ben olsam catlardim herhalde ya şimdiden böyleyim Allah sabır versin çok sıkıldım 😂