Ayisigi kuzum ben de 1 Aydan fazladır kullanıyorum malesef yanma yapıyor vurduğum yer ertesi günü morarıyor hatta dün farkettim içten şişlik oluşmuş. Kaslara denk geldiği icin o da ama yapicak biseyimiz yok bebislerimiz sağlıklı olsunlar biz çekeriz ☺️