Ahh ahh bu son haftalar... benimki bide ikiz gerisini siz düşünün . Aynı şeyler bende de fazlasıyla var . En kötüsü gece yatıp sürekli tuvalete gitmek ve gitmek için ki o çaba 😭😭😭Ama bunlara rağmen ben kndımı koyuvermedim . Daha sabah heryeri sildim süpürdüm çamaşır yıkadım astım. Hastanede randevum vardı kontrole gttm snrada 😂😂 27 martta doğum ben hala koca göbekle bişiler yapıyrm 🤪🤪tabı zorlanıyrm ama kndımı de salmak ıstemıyrm dıkkt ederk yapıyrm