Tgcex Tekrardan merhaba 🧚🏻♀️ hcg 751 çıktı hemşire düşük değer dedi sizce de düşük mü? Şu an 4+4 olarak gözüküyor geç döllenme olabilir mi? Doktora gitmedim bir yakınım bakıp söyledi sonuç geç çıktığı için 🤷🏼♀️
AysennHE Tgcex benim de 614 cıkmıştı senin ki benden bile yüksek korkma bişey olmaz canım bana da dış gebelik olabilir dedi bi doktor başka doktora gittim sıkıntı yok geç döllenme olmuş dedi şuan 15 haftalık olduk bile😊
Ozlemkubra Tgcex benimde dün 819 çıktı 4+6 gözüküyoruz önceki gebeliğimde 700lerde çıkmıştı bi hafta sonra kese görmüştüm. Beklicem bende doktora gitmeyi
Eceveannesi Tgcex ne düşüğü 254 cikdi bnm kese bişey yokdu bir hfta sonra kese olusdu hemşire çok biliyor😁
Tgcex AysennHE bende kimyasal gebelik mi diye düşündüm ama kanama olurmuş onda hiçbirşey yok bende :)
Ebruozcann Kız benimki 72 çıkmıştı neresi düşük illa moral bozucaklar ya Allahın izni ile bişey olmaz inşallah sakın takma bizde şuan 8+5 iz 🤰❤️
Omerinzevcesi Düşük müymüş 😀😀 61.11 çıktı benim adetim 5-6 gün gecikmişti bide şuan 15+2 olduk oğluşumla 😊 düşük falan değil kuzum gayet iyi maşallah
AysennHE Tgcex yok yok içini ferah tut sen kötü düşünme saglıkla sıhhatle kucagına al inşallah hayırlı olsun canım😊
Ozlemkubra Tgcex kimyasal gebelikte geçirdim onda direk 28 çıktı 2 gün sonra 8e düştü ve akşam adet oldum o zaman değerler çok yüksek olmuyor ve artmıyo ordan anlaşılıyo zaten. İnşallah sağlıkla tamamlarız bu süreci
Misssimsek Ben anlamıyorum bunlar nasıl Hemsire nasil doktor yapacak yorum bulamadım. Hamileliğin hayirli olsun kimyasal yada dış gebelik asla değil emin ol bu konularda bahsettiğin hemsireden daha çok bilgim vardır. 👍😊
Deletedmom124 Tgcex hemşire ne bekliyormuş acaba 10.0000 lerde falan mı sağlıklı gebelik olması için hay Allahım ilk gebeligimde öğrendiğimde 79 çıkmıştı şaka gibiler artık birsey bilmediklerini kanaat getiriyorum hayırlı olsun bu arada sağlıkla alın kucağınıza
sevval55 Tgcex neyi düşük nefret ediyorum ruh emici olumsuz insanlardan yaa. 5-10 olsa anlarımda... tebrikler canım🙏🏻