Kızlar doktor bana klomen hapını verdi,hap dün bitti ve yarın kontrolüm var,açıkçası yumurtlamamda sıkıntı yok,16.ayım ve 3. çocuk için uğraşıyoruz,bi kimyasal ve kürtajım oldu,neyse kısacası bu hapı kullananların yorumunu merak ediyorum,normalde kasık ağrım olurdu ovü dönemimde şuan aşırı var ve aşırı akıntı var sizlerinde böylemiydi🤷🏻♀️