Hayalim_ Kızlar bugün sabahtan ara ara sağ kasıkta batma oluyor var mı bu durumu yasayan veya nedenini bilen
Mlkdurna Hayalim_ bnde 26+2 günlügüm 3 gün boyunca sol kasıgım agrıdı ve batma oldu ama uzandıgımda ve otudugumda olmuyodu gayet normalmiş bugün de uyandıgımda geçmişti çok şükür seninkide geçer inşllh 🙏korkma bence.
Simgeeee Hayalim_ yok canım korkma sen kasık agrıları ilerleyen zamanlara kadar olur hatta. Erken doğum riskinin sebebi ne peki
Mlkdurna Hayalim_ korkma bnce burda çogu kişi bu konuyla ilgili postlar açmış genelde oluyo yani ama erken dogum riskin varsa uzun süredir de geçmiyosa için rahat etmesi açısından git bnce acile.
Hayalim_ Mlkdurna böyle ağrılı değil canım da aslında kendimi dinledikçe korkuyorum kramp tarzı vs değil yani