Beybitooo Rahim agzi kısalığı olup dikiş atılan var mi ? Bana önce normal dedi sonra biraz kısa dedi . 3,5 olması gerekiyormuş 2,9 mus galiba sizinki nasıldı acaba ??
Hayalim_ Beybitooo haftanız kaç? Bende de vardı ama ilaçla duruyoruz şu anda bakalım.insallah ilerlemez
EsraDeniz24 Beybitooo benim de kısa çıktı sonrA ilk progestan verdi ama şimdi başlama dedi , sonra ultrasona gönderdi serviks sagital uzunluğu 37mm normal gibi şimdilik dediler acaba bjndan mı bahsediyorshnuz
Ayserkan Beybitooo Bende rahim agzi yetmezliği var 12 haftalikken dikiş atıldı hemile kalmadan önce serviks uzunluğu 10 mm di masallah ilaçlarla suan da 35 mm oldu 30+6 haftaligim
Kbrbydk Beybitooo aşırı kısa değil aslında sizin. Vajinalden progestan ve magnezyumverse doktorunuz ve biraz da dinlenme ile uzama olur. Ben dikisliyim daha önce kaybim var. Serklaj öncesi 24mm idi. Sonra kısalma devam etti 13 mm ile hastanede yattım 4gun. Şimdilerde 20mm civarı ile sürekli yatiyorum. 12+5te dikiş atıldı. Ondan beri yatarak 26.haftaya geldik. Sizde dikkat eder ve sürekli ölçüm yaptırarak kontrol altında tutarsanız hiç birseycik olmaz😍😍😉
Hayalim_ Beybitooo yani 2.9 Çok kısa değil ilaçla uzayabilir tabi doktorunuz daha iyi bilir de benim 2.3ten 2.8e cıktı şu an ne durumda bilmiyorum ama
Beybitooo Hayalim_ yaaa ilaç kullandıkça uzuyor mu bunu bilmiyordum 🤭 çok sevindim suan ☺️ Bide agizdan mi kullanıyorsunuz vajinadan mi
Hayalim_ Beybitooo tabi uzuyor canım çok var ilaçla normale dönen ama şu an kasiklarimda batma var yine korkmaya başladım. Bol bol dinlen ağır iş yaoma ben mesela ac dışında kalkmıyorum en azından biraz toparlanana kadar
EsraDeniz24 Beybitooo 20+5 haftalık olduk gittiğimde 18haftalıktım son kontrolüm henüz gelmedi , çalışıyorum ayakta kalıyorum bazen o yüzden korktum açıkçası 😢
Beybitooo Hayalim_ çok geçmiş olsun umarım sağlıcakla kucağınıza alırsınız Benim ilk gebeliğim 27. Haftada erken Doğum oldu o yüzden riskli gebelik olarak geciyor çok dikkat edin karnınızda baskı hissederseniz bi huzursuzluk hissederseniz hemen hastaneye gidin sancı beklemeyin
Hayalim_ Beybitooo baskı vs değil de sağ kasıkta batma var bugün biraz korkuyorum sabahı nasl etcem Blmiyorum
Beybitooo Hayalim_ o rahim büyüdüğü icin oluyormus benimde batma agrilar oluyor bisey demedi kontrolde çok uzun yok yürümeme mi iliskiye girmememi söyledi bende hic yerimde duramıyorum 🤦🏼♀️
simsekkiz8 Mendede var qisaliq 2.5 mendede ama yatmiram mecbur derse gedirem deye. Allah wefa versin hamimiza
Beybitooo EsraDeniz24 bende ayaktayım sürekli 15 dklik mesafeyi bile yurumemen gerekiyor dedi evde yat falan demedi ama sende uzun sure ayakta kalmamaya çalış 5 dk ayakta durduysan 5 dk otur ben oyle yapıyorum Rabbim yardımcımız olsun
Beybitooo Kbrbydk yaa çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız günlük 2 kere vajinadan progestan aliyorum 5 dk ayakta kalıyorsam 10 dk oturmaya calisiyorum umarım hepimiz sağlıcakla kucagimiza alırız 🙏🏻🙏🏻