Kızlar 37+1 olduk bugün. Perşembe günü kontrolüm var. Ama bugün saat 14.00 gibi kremsi akıntıyla karışık yarım damla kan geldi. Şimdi de 15-18 dakikada giren sancılarım var 🥴🥴 ve midem de aşırı ekşime yanma var ne yapmalıyım? Acile ne zaman gitmeliyim veveya şuan ne yapmalıyım?