Başından geçen veya bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
kaç saat aç kalınıyor ?
kaç saat ameliyat sürüyor ?
ameliyettan sonra ayağa kalkabiliyoz mu ?
veya ameliyattan sonra bez sonda bağlıyolar mı ?
yapıştırma bant pansumanı nasıl olur ?
o halde bebeğimizle ilgilenmek zor mu olur ?
belki çok soru sordum ama herkes bildiği kadar yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻