FerideEcet meraba oncelikle hayirli olsun benmde 5+2 saglikla aliriz kucagimiza ins🙏🏻İlk 6 hafta agrilar cok siddetli olmadigi surece normal diye biliyorum cunku benmde oluyo kisa kisa suruyo birde kese icin biraz erken olabilir belki gorunmez bozma ama sakn moralini bende onun icin haftaya pztesi gidicem🙈