Bundan önceki gebeliğimde kalp atışı durması sonucu 8 haftalıkken kürtaj olmak zorunda kaldım şu an önlem amaçlı coraspin ve progestan kullanıyorum benim gibi olan varsa eğer bu ilaçları kaç gr ve kaçıncı haftaya kadar kullandınız/kullanacaksınız acaba?