Ilknrshnn
Merhaba canım 🤗
30 haftalıkken 1880gram dedi bana, ve özel birşey de yapmıyorum beslenmek için herşeyi normalde nasıl tüketiyorsam o şekilde yiyorum. Ekrta ceviz badem yiyorum normal hayatımda yemezdim hiç her gün mutlaka meyve bazen bir bazen iki, bı muz bı mandalina veya portakal elma armut bunları çok tüketiyorum ben ve bebeğimde baya yarıyor demekki doktor topaç dedi çünkü haftasına göre iki hafta ondeymis ama endiselencek birşey yokmuş. Unutma ki her bebek farklı gelişir canım, kimi hiç kilo almaz bir haftada kendini toplarlar yaşıtlarına yetişir. Sakin moralini bozma kilo alır o , sen istersen dünyaları ye belki yine aynı olcak gelişimi. Bi arkadaşımız bir doğumunda 3 kilo aldı bebek 3.500 doğdu ayni kişi diğer doğumunda 20 kilo aldı bebek 3.200 mu ne doğmuş , bunu demek istiyorum , sağlıcakla kalın 🙏🙏🌿🤗