Edanur58 Ay çok şükür bende hamileyim ilk gebeliğim sonunda aylardır deniyorduk sonunda oldu kan tahlili verdim beta 271 çıktı kızlar ne kadarlık acaba bebişim
tugceavkrn Edanur58 ben ilk öğrendiğimde beta değerim 1300 lerdeydi ve 5 haftalik kadardi seninki daha çok yeni maşallah 😊 sağ salim kucağına almayı nasip etsin Allah 😍
Edanur58 Mutter teşekkür ederim canım darısı isteyen herkese sonuç kağıdı vermedi doktor biz de sevinçten unuttuk canım😊
Mutter Edanur58 isteyen herkese inş 🥰 yani internette de aralıklar oluyor ama yaptıgın hastaneye göre farklılık gösteriyor sanırım. Simdinin tadını cıkar 🙂 yazan olur simdi zaten ben o aşamalara çok gelemdim 100 lerde öğrenmiştim oda kimyasal olmustu.
Edanur58 Mutter olur canım benim inşallah kalbini ferah tut ben de çikolata kisti vardı ben onunla hamile kaldım o yüzden çok şaşkın ve mutluyum 😊kimyasal gebelikte nasıl oluyor ben ondan korkuyorum acilde tahlil yaptırdım pek bi fikrim yok
Edanur58 Blackkcat çok sağol canım benim rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah 3 gün geçti adetim
Mutter Edanur58 kimyasalda cok cok az yükseliyo sonra düşüşe geciyo ve regl kanaması ile atılıyor. Sanmıyorum öyle olucagını içini rahat tut🙏🏻
Deletedmom0190 29 Ekim son adet tarihiyse 5+0 günlük hamilesiniz. Uygulamaya son adet tarihinizi girince bebeğin ve sizin günlük gelişimlerini gösteriyor 😊
Edanur58 Deletedmom0190 tamam yaptım sağolun sadece forum için kullanıyordum uygulamayı sonradan fark ettim onu malum kist var diye çok umutsuzdum
_kubranurr_ Edanur58 bol bol dınlen bı ıs yapma saglıklı seyler ye allah ızın verırses onra ıstsdgını yersın su evrede ben çyle yaptım süt ceyız ne varsa saglıklı yedım
Deletedmom0190 Edanur58 sağlıkla kucağınıza alın inşallah hayırlı olsun yavrunuz. Darısı tüm anne olmak isteyenlere 🙏🏻
Edanur58 tugceavkrn çok sağol canım benim rabbim herkese nasip etsin hamile planlamada dağ Salim kucağına almayı nasip etsin 😊