azizeguneyy ben normal belden aldım doğumdan sonra belkide 40ımdan sonra alacam o tayt korseden teyzem sezeryandan 2 gün sonra takmış şimdi dümdüz göbeği falan kimse inanmaz 2 çocuk annesi olduğuna inşallah doğum yapayım sezeryan ya da normal fark etmez eve gelince hemen takacam inşallah