Hanımlar öncelikle 15+5 gebeyim bugün bikini bölgeme ağda yapiyordum iyice çeksin diye gerginleştirdim çektiğim sırada çok canım yandı fazla zorladıgimi anladim ama oradan kan gledi hemen kanı durdurdum ama hafif yırtık var başına böyle birşey gelen varmı bebeğe bir zararı olmuş mudur lütfen cevaplarinizi bekliyorum 🙏