kitapkurdu Ayse_12 1 hafta ileri ya da geri normal denir. Benimki 2 hafta önde ben de biraz tedirginim
Sermec Ayse_12 normalde 22+6 haftalık hamıleyım bugun detaylı ultrasonda 22+2 cıktı 4 gun geri doktor bir sorun olmadığını söyledi ama bılmıyırum sıkıntı cıkar mı
Ayse_12 Sermec bende de 3 hafta geriden geliyor dedi . 37+2 haftalığız ama nasıl oldu anlamadım diyete girmiştim şekerden dolayı acaba onun etkisi mi oldu . Pişman oldum açıkçası diyet yaptığıma