cennetsevr Arkadaşlar şık ve anlamlı erkek bebek ismi önerir misiniz ? 2 isim koymayı düşünüyorum uyumlu olursa sevinirim
Aygulmurat cennetsevr bende rüzgar koyacağım oğlumun ismini, soyismim eser. Rüzgar eser olucak allah izin verirse 😊
ElaMirza Benimde oğlusum olacak. Âmâ em zor bölüm isim bölümü galiba 😊 1 oğlusum var ismi Emir mirza âmâ 2.ciyi ne koycam hicbir fikrim.yok
Elizz Benim de bir oğlum olacak inşallah . Ismini GÖKTUĞ koyacağız 🙂 💙 Göktuğ Bulut soyismimizle çok şık ve uyumlu duruyor 🙂
Brc32 cennetsevr Allah nasip ederse oğlum olacak Ayaz ismini koymayı düşünüyoruz ama benim Çağan ve Meriç ismide hoşuma gidiyor