Ebruozdgn Canım ben cuma gününe randevu aldım gidicem inşallah, çevremde ordan memnun kaldıklarına dair duyum aldım orayı tercih ettim, bakalım☺️
Mrscan Ebruozdgn benim randevum sizden once bende perşembe gideceğim doktoru cok yaşlı emeklilik yaşi gelmiş diye olumsuz bi yorum okumuştum ama yaşlılar daha tecrübeli olur aslında ama bakalim nasil geçecek 😊 bide kontrolleriniz için hangi doktora gidiyorsunuz
Ebruozdgn O yorumu araştırma hastanesinde doktor için okumuş olabilir misin? Çünkü ordaki Fikret Gökhan bey yaşlı ona giden bikaç kişiden olumlı yorum almamıştım bende