Eliisss Nese_2770 12+2 bugün hastaneye gittim ikili test2 için cinsiyetini söylemedi 2 hafta sonra geldiğim zaman bakarız tekrar cinsiyetine dedi
hndgkct Nese_2770 11+4 cuma günü doktora gidicez ikili tarama testi için canım belki bir tahminde bulunulur bende çok merak ediyorum🙏🌸❤️ Bir sıkıntım yok çok şükür 🧿☺️
Hatmaz Bizde 13+6 haftalık olduk ikili testi yapmadım kızlar acaba yapmaya gerek var mı bu arada ilk hamileliğim cinsiyeti daha öğrenemedik 🙏😍
Neslisahh Nese_2770 12 haftanın içindeyim cinsiyetimiz belli degil ama çookkk merak ediyorum https://imgyukle.com/i/Rj5GIP Buda ultrason fotografımız
Epilasyon 9.5 haftaliğiz Haziran sayılırım bende temmuzun ilk haftası doğumum daha çok var cinsiyet için 😤😁