Mesa33 benim takipli olduğum doktorum bebekte pda olabileceğini yani aortla pulmomer arterin açık kalabileceğini söyledi 32. haftada bırakılmadığı takdirde , perinatoloji uzmanına danıştı eşim oda öyle bir etkisi yok 34 den sonra faydası yok aspirinin dedi