Leyla9292 haklısın hem de çok zor bunca pisliğin içinde temiz fidan yetiştirmek ama ben de hep korkarım ya rabbimin gücüne giderse diye verende o alanda sen zaten korunuyorsundr öyleyken olacaksa bu dünya da rızkı vardır zaten gelecektir diye düşünüyorum ama gerçekten zor Kendim ikinci çocuğumu 8yıl -aradan sonra yaptım ama korkarak çünkü hayat gerçekten zor