Ozgur94 Sehnazzzzz_25 normalde 1200 tl normal doğum ama eşim kamu memuru olduğu için indirimliydi biz 1000 tl verdik doktorumda normal doğum yanlısıydı memnun kaldım açıkçası doğuö sırasında da oldukça sakimdi
Ozgur94 GizemAKaya benimde normal denildi hep rahim açıldıkça akıyor sevinin bemce😂 rabbim kolaylıkla bebeğinizi kucağımıza almanızı nasip etsin
Ozgur94 Nlf_12 inanın bazen ne yaparsanız yapıp bebiş gelmek istediği şekilde ve zamanda geliyor. Stres yapmayın bebeğiniz hissediyor eşinizin varlığı yeterli olur doğum öncesi anne daha çok doğum sonrasında ihtiyaç duyuluyor
Meltemkskn Ozgur94 aşlah analı babalı büyütsün rabbim yokluğunu göstermesin depend kaç beden aldın canım bende iki paket almayı düşünüyorum ama beden konusunda şaşırdım 🤷♀️
Mevsimbahar NidaBirer benim selda yaptırdı gerçi bi dikiş attı kendim doğurdum ben 10 cmle hastaneye zor yetiştirdiler. Kafası tam çıkcaktı selda geldi ebeler öncesinde sağ sol hazırlık kendim ıkındım ettim