Sevilay_dvc ben 33+1 deyim aynı durumu yaşıyorum doktorum bebeğin suyunda sıkıntı yok dedi ama enfeksiyonum yüksek çıktı fitil verdi onu kullanacağım. Siz de baktırın enfeksiyonla ilgili bir durum olabilir Allah korusun. Hepimize sağlıklı, hayırlı, kolay doğumlar nasip etsin Rabbim