Doğu Beye gidiyorum devletten rendavu alamadığım için devletteki gebe kurslarına ben karşıyım yanlış bilendiriyorlar bizim kurslarımıza git dedi. Eyvallah kendi görüşü ben devlette haftada 4 gün pilatese gitmek için egzersiz yapabilir sağlıklı olduğuma dair kağıt imzalatmaya gittim. Doğu bey yoktu nst odasında aleve ve Doğu Beyin sekreteri vardı vaziyeti anlattım Doğu bey istemiyor imzalamaz ya bu bilgilendirci kurs değil egzersiz niye istemiyor diyorum anladım ama istemiyor diyor. Ben buraya da geleceğim dedim Çağsu 20.haftadan itibaren kurs yapıyor ve 1 gün o 1 günde hem bilgilendirme hep pilates yapıyorlar. Ben dedim ki ben size de geleceğim ama erkenden egzersizede gitmek istedim orada sadece egzersize gideceğim Doğu Bey egzersizi destekliyor diyorum dövecekti oradaki ebe beni yok burda kaçıncı hafta başlıyormuş gebelik Kursu diye lakayıt tavırlar falan oradan çıktım tüm gün sinirden ağladım. O kadar ağladım ki sizin başınıza geldi mi ?