EsraEsraEs Nasıl gidiyor son günler anneler ben 38. haftadayım. Her sancıda doğuruyorum zannediyorum 😅
Leyla9292 EsraEsraEs bizde 37inci haftamızdayız çok yoruldum sırtım kasıklarım çok ağrıyor sabahlara kadar uyanık kalıyorum yatakta dönmek çok zor..üçüncü sezeryan im olacak 12aralık dedi doktor bakalım bu hafta içi gidip net öğrencem.biran önce geçsin günler aralık bitsin.
HvvGlKrdl EsraEsraEs ayy canim 38+6yiz. Ama ne gelen var ne giden.. Acikligim yok, sancim az cikiyo simdi bile nst ye bagliyim. Bekliyoruz bekliyoruz ama neden gelmiyor merak ediyorum 🙄🙄 normal tarihimiz 11 Aralik bakalim 1 hafta daha ne olacak 🙄
Ati22 EsraEsraEs 37+6yiz bugün kontrol vardı 1cm açılma varmışve suyu azalmaya başlamis. Perşembe tekrar çağırdı bakacak açıklığa. Duruma göre suniyle destekleriz yaparız doğumu dedi. Bugün de kontrolden sonra nişan geldi yada muayene kanaması da olabilir tabi. Heyecan dorukta geliyor Barlas 💙
Deletedmom0065 EsraEsraEs ay sorma son iki gundur dunden bugune yani kaşıntim başladi her yerimde ve karnim inanilmaz çatladi :( persembe kontrolumuz var insallah kan verip anestezi uzmaniyla gorusucez insallah. 12 sinde geliyor sıpa:)) heycan mutluluk ne bileyim yeni yeni oturuyor kafamda anne olucaz galiba 😂😂😂 37+4
Ozilema Heyecan dorukta valla , haftaya izin başlıyor, bel ağrılarım ayyuka çıktı , sancı kasılma yok şuan , bebiş dönmüş.
EsraEsraEs Leyla9292 nasıl da aynı durumdayız inşallah geçecek şu 10 gün içinde kim bilir hayatımızda neler değişecek 😊 olumlama yapalım arada yoksa çekilecek gibi değil
Edaahs Ati22 bende 37+6 dayım ama yalancı sancıdan başka bişey yok suyum biraz fazla çatı muayneö hftaya yapılcak daha nstye bile alınmadım
Leyla9292 EsraEsraEs benim üçüncüsü olacak evde iki tane var tek başımayım herşeye raziyim emin ol o anki beş dakikalık uyku benim için şimdiki tüm güne bedel.en azından vücut olarak rahatlıcam rahat nefes alacam yaa.
Ati22 Edaahs bende yalancı sancı da yok ben hiç bişey hissetmiyorum. Ama 32den beri nst giriyorum çatı muayenesi 36oldu.
ilknur11 Bizde bu gece 40 oluyoruz ama bende de bi belirti yok bugün kontroldeydim cuma bi daha gitçem kontrole olmazsa pazartesi günü yatışım yapılacak suni sancı ile doğum yaptıracak doktorum
Pircu 36+2yiz biz de 🙋🏼♀️ temennim şöyle hayırlısı ile 38 hafta olunca bebeğime kavuşmak. 39 ,40 haftalara varmayalım o kadar sabırsızım artık 😁😁
Snavra 39+2 hala beklemedeyiz. 🤷🏻♀️ Hiçbir belirti de yok. Kendi doktoruma değil de bugün devlete gittim öyle muayeneye sancı kasılma hiçbişi yok. Açıklığa sancı çıkarsa mı bakıyorlar?
iiisilll 37+3 deyim 9 Aralik ptesi sezeryan olucm insallah Allah hepimizi sag salim yavrusuna kavustrsun 🙏🤲
Zeynep-60 38+5 bugün kontrolüm vardı bir ara nst de Sancı oranını 50 falan gördüm ama birşey hissetmiyorum sonra düştü 20.30 arası gitti geldi doktor salı tekrar çağırdı en kötü ihtimal Perşembe cuma yatışını yaparım dedi
Leyla9292 Bilgeyeniceli benimde normalde vermiyor fakat ailem uzaktan gelecek dedim 12 dedi fakat ona bile kesin demedi ailem de kesin olsun öyle hazırlanalım diyor..bazı doktorlar ilk günden söylüyor bazıları son muayene kadar ancak diyor.fakat çok yoruldum ben kendimi yıllardır hamile sanıyorum
Deletedmom0065 Leyla9292 vallahi katiliyorum sana artik hafiflemek istiyorum bir ay daha kalsaydi vallahi dayanamazdim allahtan az kaldı. Rahatlamak istiyorum hafiflemek istiyorum. Simdi yedigime ictgme cok dikkat etmiyorum ama dogumdan sonra diyete de giricem . Kuş gibi olup yüz ustu uyuycam
Leyla9292 Deletedmom0065 ben hamilelik döneminde çok kilo almiyorum fakat emzirme döneminde süt olsun diye çok yiyorum tabi yine olmuyor.çok şükür sütten kestiğim gibi yine mum gibi eriyorum..şimdi göbeğimi sıkacak şeyler giyemiyorum fakat doğumdan sonra istediğimi giymek bile yetiyor..Evet ALLAH tan çok kalmadı.