Tgbbbb fazla kafein bebeğe zararlı olduğu için sınırlı içmek gerekiyor. Mesela Günde iki bardak çay en fazla. Ben ilk iki üç ay filan kahveyi haftada bir tüketmistim. Şimdi her gün içiyorum, 34. Haftadayim. Maden suyunun bi zararı yok, faydası var. İçinde çok yararlı mineraller var, kalsiyum magnezyum gibi. Ama mineraller ve tuzdan dolayı günde ikiden fazla da içmemek gerekiyor.
Saç dökülmesi hormonlardandir.
Lazer epilasyondan bahsediyorsaniz o konuda net bir şey yok. İlk üç ay gitmeyin diyen doktor da var, hiç gitmeyin diyen de. Ya da gidin bir şey olmaz diyen de var. Doktorunuza danışın.