Çalışanlar için doğum parası 300 lira civarı, rapor parası 4000 küsür civarı, süt parası 130 lira civarı, işsizlik maaşı son 2 yılda almadıysa 6 ay süreyle 700 lira civarı alınabiliyor, ayrıca belediyede bir çeyrek altın veriyor her belediye aynımı bilemem. Ev hanımları doğum parası ve süt parasını alabiliyor.